Регламент

Правила з дня 16.02.2020


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Інтернет-Магазин доступний за адресою www.laurella.pl сімейний компанією LAURELLA ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ ТОВАРИСТВО з головним офісом в Познані (юридична адреса та адреса для кореспонденції: вул. св. Мартін 29/8, 61-803 Познань); внесена в Реєстр Підприємців Національного Судового реєстру під номером KRS 0000808310; суд зареєстрований, в якому зберігається документація компанії: Районний суд міста Познань – Нове Място і Вільда в Познані, VIII Господарський Відділ Національного Судового Реєстру; у. і з. 7831807476, ОКПО 384618076, адреса електронної пошти: sklep@laurella.pl та номер контактного телефону: 61 200 11 21.

1.2. Даний Регламент призначений як для споживачів, так і для підприємців, які використовують Магазину В інтернет, думаю, що ці положення Статуту не передбачено інакше і спрямована виключно на споживачів або для підприємців.

1.3. Адміністратору персональних даних, які обробляються в Інтернет-Магазині на зв'язку з реалізацією положень цього Статуту є Продавець. Персональні дані обробляються у цілях, протягом періоду і в основі основи і правила вказані в політиці конфіденційності опублікованій на сторінці Інтернет-Магазину. Політика конфіденційності включає в себе, перш за все, правила, що стосуються обробки даних особистих Адміністратором в Інтернет-Магазині, у тому числі підстави, мету та строк обробки персональних даних і права людей, які належать дані, а також інформація щодо застосування в Інтернет-Магазині файлів куки і аналітичних інструментів. Використання Магазину До інтернету, у тому числі і здійснення покупок не є обов'язковим. Так само, пов'язані з цим надання персональних даних використовує Інтернет-Магазину Клієнта або Клієнта не є обов'язковою, з урахуванням винятків, зазначених у політиці конфіденційності (укладення договору, а також обов'язки законні Представники).

1.4. Визначення:

1.4.1. ДЕНЬ РОБОЧИЙ день з понеділка по п'ятницю за винятком святкових днів.

1.4.2. ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ – бланк доступний в Інтернет-Магазині для створення Облікового запису.

1.4.3. ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ – Послуга, Електронний, інтерактивний бланк доступний в Інтернет-Магазині, що дозволяє розміщення Замовлення, зокрема шляхом додавання Продукції у кошик та електронного визначення умов Договору купівлі-Продажу, в тому числі постачання і оплати.

1.4.4. КЛІЄНТ – (1) фізична особа, яка має повну потужність дієздатність, а у випадках, передбачених рецепти, широко застосовуються також фізична особа, має обмежену здатність до дії юридичних осіб; (2) юридична особа; або (3) підрозділ без юридичної особи, яких закон визнає правоздатність; - уклала або має намір укласти Договір купівлі-Продажу з Продавцем.

1.4.5. КОДЕКС ЦИВІЛЬНИЙ закон цивільний кодекс від 23 квітня 1964 року. (Законодавчий Вісник 1964, № 16, поз. 93 з ізм.).

1.4.6. РАХУНОК – Послуга Електронна, позначається індивідуальним ім'ям (логіном) та паролем, зазначеним одержувачем послуги набір ресурсів в системі мережевого Постачальника послуг, в де збираються всі дані, зазначені одержувачем послуги а також інформація про зроблені Замовленнях нього в Інтернет-Магазині.

1.4.7. Інформаційний БЮЛЕТЕНЬ – Послуга Електронна, електронна послуга розсилки надається постачальником Послуг через електронної пошти e-mail, яка дозволяє всім працюючим з нею Usługobiorcom автоматичне отримання від Постачальника послуг циклічних зміст наступних видання бюлетеня, що містить відомості про Товари, новини та акції Інтернет-Магазині.

1.4.8. ПРОДУКТ – доступна в Інтернет-Магазині мобільна річ, яка є предметом Договору купівлі-Продажу між Клієнтом і Продавцем.

1.4.9. УМОВИ – справжні правила та умови Інтернет-Магазину.

1.4.10. МАГАЗИН ІНТЕРНЕТ – магазин - інтернет-магазин, Постачальника послуг доступні за адресою: www.laurella.pl.

1.4.11. ПРОДАВЕЦЬ; ПОСТАЧАЛЬНИК послуг – компанія LAURELLA КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ ТОВАРИСТВО з головним офісом в Познані (юридична адреса та адреса для кореспонденції: вул. св. Мартін 29/8, 61-803 Познань); внесена в Реєстр Підприємців Національного Реєстру Суду під номером KRS 0000808310; реєстраційний суд, де зберігається документація компанії: Суд Районний Познань – Нове Място і Вільда в Познані, VIII Економічний відділ Національного Судового Реєстру; у. і з. 7831807476, ОКПО 384618076, адреса електронної пошти: sklep@laurella.pl та номер контактного телефону: 61 200 11 21 1.4.12. ДОГОВІР купівлі-ПРОДАЖУ – договір купівлі-продажу Продукту договір або укладений між Клієнтом і Продавцем за через Інтернет-Магазин.

1.4.13. ПОСЛУГА ЕЛЕКТРОННА послуга, що надається за формі постачальником Послуг на користь Клієнта через Інтернет-Магазин. 1.4.14. КЛІЄНТ – (1) фізична особа, яка має повну потужність дієздатність, а у випадках, передбачених рецепти, широко застосовуються також фізична особа, має обмежену здатність до дії юридичних осіб; (2) юридична особа; або (3) підрозділ без юридичної особи, яких закон визнає правоздатність; - використовує або маючи намір використовувати Послуги електронної Пошти.

1.4.15. ЗАКОН ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧА, ЗАКОН – федеральний закон від 30 травня 2014 року. про права споживачів (dz. u. 2014. 827 з ізм.)

1.4.16. ЗАМОВЛЕННЯ – волевиявлення Клієнта, що складаються з допомогою Форми Замовлення і спрямовані безпосередньо на укладення Договору купівлі-Продажу Товару з Продавцем.

2. ПОСЛУГИ ЕЛЕКТРОННІ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ

2.1. В Магазині Онлайн доступні наступні Послуги Електронні: Рахунок, Форма Замовлення і Бюлетень.

2.1.1. Рахунок – використання Облікового запису можливо при виконанні в сукупності двох послідовних кроках отримувачем послуг – (1) заповнення Форми Реєстрації (2) натискання поля "Зберегти". У Формі Реєстрації необхідно надання одержувачем послуги наступних даних Клієнта: ім'я і прізвище/назва фірми, адреса електронної пошти та пароль. Обліковий запис також можна створити встановивши checkboksa в ході представлення Замовлення.

2.1.1.1. Послуга Електронна Обліковий запис надається безкоштовно протягом часу, без розпізнавальних знаків. Клієнт має можливість у будь-який момент і без пояснення причин видалити Обліковий запис (відмови від Рахунку) шляхом направлення відповідного запиту до Постачальника послуг, зокрема, через електронною поштою на адресу: sklep@laurella.pl або теж в письмовій формі за адресою: вул. Св. Мартін 29/8, 61-803 Познань.

2.1.2. Форма Замовлення – використання Форми Замовлення починається з моменту додавання Клієнтом першого Продукту електронний кошик в Інтернет-Магазині. Збірка Замовлення відбувається після виконання Клієнтом у тому числі двох послідовних кроках – (1) після заповнення Форми Замовлення і (2) натискання на сторінці інтернет-Магазину - Після заповнення Форми Замовлення поля "Замовлення з зобов'язанням оплати" – до цього моменту існує можливість самостійного зміни даних, що вводяться (в цьому випадку необхідно керуватися на екрані повідомленнями та інформацією, доступними на сайті Інтернет-Магазину). У Формі Замовлення необхідно надання Клієнтом наступних дані про Клієнта: ім'я і прізвище/назва компанії, адреса (вулиця, номер будинку/квартири, поштовий індекс, населений пункт, країна), адреса електронної пошти, номер контактного телефону та даних, що стосуються Договору купівлі-Продажу: Продукт/y, кількість Продукту/ів, місце і спосіб доставки Товару/послуги, спосіб оплати. У разі Клієнтів є споживачами необхідно також ввести назву компанії та ІПН.

2.1.2.1. Послуга Електронна Форма Замовлення надається безкоштовно і має разовий характер і завершується з моменту Замовлення при його через або після попереднього припинення подачі Замовлення через нього одержувачем послуги.

2.1.3. Інформаційний бюлетень – використання на Розсилку настає після прийому в закладці "Інформаційний бюлетень", зазначене на сторінці Інтернет-Магазину адреси електронної пошти, на який повинні бути передаються наступні випуски Бюлетеня і натискання поля "Зберегти". На Розсилку можна також зберегти, встановивши checkboxa в процесі створення Облікового запису – з моменту створення Облікового запису Клієнта зберігається на Бюлетень.

2.1.3.1. Послуга Електронна Розсилка надається безкоштовно протягом невизначений час. Клієнт має можливість, у будь-який час і без пояснення причин, відмовитися від Розсилку (відмовитися від Розсилки), надіславши відповідного запиту Постачальника послуг, зокрема електронною поштою на адресу: sklep@laurella.pl або у письмовій формі за адресою: вул. Св. Мартін 29/8, 61-803 Познань.

2.2. Технічні вимоги необхідні для роботи з системою ікт, який використовується Постачальник: (1) комп'ютер, ноутбук або інший пристрій мультимедіа wi-Fi; (2) доступ до пошти поштою; (3) браузер: Mozilla Firefox версії 17.0 і вище або Internet Explorer версії 10.0 і вище, Opera версії 12.0 і вище, Google Chrome версії 23.0. і вище, Mozilla 5.0 і вище, Microsoft Edge в версії 25.10586.0.0 і вище; (4) рекомендована мінімальний дозвіл екрану: 1024x768; (5) включення у веб-браузері, можливості запису файлів Cookies і Javascript.

2.3. Клієнт умови, необхідні для користування Інтернет-Магазином в дорогу у відповідності з законом і добрими вдачами, маючи на увазі повага особистих прав і прав власності й авторських прав об'єкти інтелектуальної власності Постачальника або третіх осіб. Клієнт зобов'язаний для введення даних згідно з фактами. Клієнтом ведеться заборона на поставки незаконного змісту.

2.4. Режим роботи рекламації щодо Електронних Послуг:

2.4.1. Скарги пов'язані з наданням Електронних Послуг через Послуг, а також інші скарги, пов'язані з роботою Інтернет-Магазину (за винятком процедури рекламації Продукту, який вказаний в п. 6 Правил) Клієнт може подати на наприклад:

2.4.1.1. в письмовій формі на адресу: вул. Св. Михайла, 100, 61-005 Познань;

2.4.1.2. у формі електронному вигляді електронною поштою на адресу: sklep@laurella.pl.

2.4.2. Рекомендується надання одержувачем послуги в описі скарги: (1) відомості та обставини, що стосуються предмета скарги, зокрема, типу і дати виникнення порушень; (2) запит Клієнта; і (3) контактних даних, що подає скаргу – це полегшить і прискорить розгляд скарг Постачальника послуг. Вимоги, зазначені у попередньому реченні, мають форму лише рекомендації і не впливають на ефективність скарг, поданих в обхід рекомендованих опису рекламації.

2.4.3. Ustosunkowanie до Постачальником рекламації відбувається негайно, не пізніше, ніж протягом 30 днів календарних днів з дня її подання.

3. УМОВИ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ купівлі-ПРОДАЖУ

3.1. Укладення Договору Купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем відбувається після попереднього оформлення Клієнтом Замовлення за допомогою Форми Замовлення в Інтернет-Магазині відповідно до п. 2.1.2 Регламенту.

3.2. Ціна Продукту відображена на сайті Інтернет-Магазину вказана в злотих польських і включає в себе податки. Про загальній ціні разом з податками Продукту, є предметом Замовлення, а також про вартість доставки (в тому числі плати за транспорт, доставку та поштові послуги), а також про інших витратах, а коли не можна визначити кількість цих зборів – про зобов'язання по їх сплаті, Покупець інформується на сайті Інтернет-магазину в процесі оформлення Замовлення, також в момент висловлення Клієнтом волі, пов'язувати себе Договором купівлі-Продажу.

3.3. Процедура укладення Договору купівлі-Продажу в Інтернет-Магазині за допомогою Форми Замовлень,

3.3.1. Висновок Договір купівлі-Продажу між Клієнтом і Продавцем відбувається після попереднього розміщення Клієнтом Замовлення Інтернет-магазині, відповідно до п. 2.1.2 Регламенту. 3.3.2. Після Замовлення Продавець негайно підтверджує його отримання і одночасно приймає Замовлення на її реалізацію. Підтвердження отримання Замовлення і його прийняття для реалізації здійснюється шляхом направлення Продавцем Клієнту відповідного повідомлення електронною поштою на зазначений вами при Замовленні адреса електронної пошти пошти Клієнта, яка містить, принаймні, заяви Продавця про прийняття Замовлення та про його прийняття до реалізації, а також підтвердження укладення Договору купівлі-Продажу. З моменту отримання вами наведеної вище електронній пошті укладається Договір купівлі-Продажу між Клієнтом і Продавцем.

3.4. Фіксація, захист і надання Клієнту змісту укладеного Договору купівлі-Продажу здійснюється через (1) поділ Правил на сторінці Магазину Інтернет, і (2) відправлення Клієнту повідомлення e-mail, зазначених у п. 3.3.2. Правил. Зміст Договору купівлі-Продажу додатково закріплена і захищено інформаційній системі Інтернет-Магазину Продавця.

4. СПОСОБИ І ТЕРМІНИ ОПЛАТИ ЗА ПРОДУКТ

4.1. Продавець надає Клієнту наступні способи оплати за Договором купівлі-Продажу:

4.1.1. Оплата готівкою, післяплатою при отриманні посилки.

4.1.2. Оплата готівкою при отриманні особистого життя.

4.1.3. Оплата банківським переказом на розрахунковий рахунок Продавця.

4.1.4. Оплати електронні та оплаті кредитною карткою за через сайт Przelewy24.pl – можливо поточні способи платежів визначаються на в Інтернет-Магазині , в інформаційній вкладці „Доставка і оплата" і на сайті http://www.przelewy24.pl.

4.1.4.1. Врегулювання транзакції електронними платежами та банківськими картами оплати здійснюються згідно з вибором Клієнта за допомогою сайту Przelewy24.pl. Обслуговування електронних платежів або платіжною карткою веде:

4.1.4.1.1. Przelewy24.pl – компанія PayPro S. A. Платіжний Агент зі штаб-квартирою в Познані (юридична адреса: вул. Kanclerska 15, 60-327 Познань), внесений до Реєстру Підприємців Національного Реєстру Розгляду, проведеного в Районний Суд Кабардино – Новий Місто і Вільда в Познані, VIII Господарський Відділ Національного Судового Реєстру під номером KRS 0000347935, ІПН 7792369887, ОКПО 301345068.

4.1.5. Оплата відкладено PayPo –послуга, що надається PayPo Тов o. o. у співпраці з Przelewy24.pl, що складається в відстрочення терміну платежу до 30 днів з дня укладення Договір Купівлі-Продажу. Обслуговування відстрочені платежі PayPo веде:

4.1.5.1. PayPo – PayPo Sp. z o. o. з місцезнаходженням у Варшаві (юридична адреса: вул. Master 37, 02-672 Варшава), внесена в Реєстр Підприємців Національного Судового Реєстру, який ведеться районним Судом для m. столичного міста Варшави у Варшаві, XIII Економічний Відділ Національного Судового Реєстру під номером KRS 0000575158, про статутному капіталі в розмірі 627.500 російський рубль, ІПН: 5213705997, ОКПО: 362485126.

4.1.6. Оплата електронна Paypal

4.2. Термін оплати:

4.2.1. У разі вибору замовником оплата банківським переказом, оплата електронних або оплати кредитною картою Клієнт зобов'язаний здійснити оплату протягом 5 календарних днів з дня укладення Договору купівлі-Продажу.

4.2.2. У разі вибору Клієнтом оплати готівкою за платежем при отриманні посилки або оплати готівкою при отриманні особистого життя, Клієнт зобов'язаний для оплати при отриманні посилки.

4.2.3. У разі на вибір Клієнта відстрочки платежу в рамках послуги PayPo, Клієнт зобов'язаний здійснити оплату компанії PayPo Sp. z o. o. протягом 30 днів з укладення Договору купівлі-Продажу, або – у разі вибору замовником для оплати оренди з викупом – погашення заборгованості у відповідності з узгодженим з компанією PayPo Sp. z o. o., графіком погашення кредиту.

5. ВАРТІСТЬ, СПОСОБИ І ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ І ОТРИМАННЯ ПРОДУКТУ

5.1. Доставка Продукт доступний на території Республіки Польща.

5.2. Доставка Продукту для Клієнта, за окрему плату, якщо Договір купівлі-Продажу не передбачено інше. Витрати на доставку Продукту (в тому числі зборів за перевезення, доставка, та поштові послуги) зазначаються Клієнту на сторінках Інтернет-Магазину в розділі інформаційною "Доставка та оплата" та в при розміщенні Замовлення, в тому числі і в момент вирази Клієнтом волі приєднатися до Договору Продажів.

5.3. Прийом персональний Продукту замовником є безкоштовним.

5.4. Продавець надає Клієнту наступні способи доставки або прийому Продукту:

5.4.1. Доставка кур'єрська, кур'єрська посилка pobraniowa.

5.4.2. Прийом особистий доступний в обраному Клієнтом стаціонарному магазині Продавці в дні та години роботи магазину. Список магазинів стаціонарні знаходиться в розділі "Контакти" на сайті Інтернет-Магазину.

5.5. Термін поставки Продукту до Клієнта становить до 5 Робочих Днів, якщо в описі вашого Продукту або при оформленні Замовлення вказано більш короткий термін. У випадку Продуктів з різних строки поставки, датою поставки є довгий, зазначений термін, який, однак, не може перевищувати 5 Днів Робітників. Початок перебігу строку доставки Продукту до Клієнта розраховує наступним чином:

5.5.1. У разі вибору Клієнтом способу оплати банківським переказом, оплата електронних або кредитною карткою – від дня визнати банківського рахунку або розрахункового рахунку Продавці.

5.5.2. У разі вибору Клієнтом способу оплати готівкою післяплатою – з дня укладення Договору купівлі-Продажу.

5.5.3. У разі вибору Клієнтом способу оплати за відстрочення через PayPo – з дня повідомлення Продавця кредитором про укладення з Клієнтом кредитного договору, не однак пізніше, ніж з дня зарахування на рахунок реквізити Продавця засобами з наданого Клієнту кредит.

5.6. Термін готовності Продукту до приймання замовником – у разі вибору Клієнтом особистого прийому Продукту, Продукт буде готовий до прийому замовником протягом 3 Робочих Днів, якщо що в описі відповідного Продукту або в процесі оформлення Замовлення зазначено коротший строк. У випадку Продуктів про різні терміни очікування прийому, терміном готовність до прийому довгий зазначений строк, який, однак, не може перевищувати 3 Робочих Днів. Про готовності Продукту до видачі Клієнту буде додатково поінформований Продавцем. Початок перебігу строку готовності Продукту до приймання замовником, зараховується в наступним чином:

5.6.1. У разі вибору Клієнтом способу оплати банківським переказом, оплата електронних або платіжною карткою або оплати відстрочки – з дня надходження на банківський рахунок або рахунки платіжний Продавця.

5.6.2. У разі вибору Клієнтом способу готівкою при отриманні персональний комп'ютер – з дня укладення Договору купівлі-Продажу.

5.6.3. У разі вибору Клієнтом способу оплати за відстрочення через PayPo – з дня повідомлення Продавця кредитором про укладення з Клієнтом кредитного договору, не однак пізніше, ніж з дня зарахування на рахунок реквізити Продавця засобами з наданого Клієнту кредит.

6. РЕКЛАМАЦІЯ ПРОДУКТУ

6.1. Підстава і діапазон відповідальність Продавця по відношенню до Клієнта, якщо проданий Товар має недолік фізична або юридична особа (гарантія) визначаються чинним законом, зокрема Цивільним Кодексом україни (у . 556-576 Цивільного Кодексу).

6.2. Продавець зобов'язаний надати Клієнту Продукт без недоліків. Докладні відомості про відповідальність Продавця за недоліки Вироби і права Клієнта зазначені на сайті Інтернет-Магазину в розділі довідкової рекламації.

6.3. Скарга може бути подана Клієнтом, наприклад:

6.3.1. в письмовій формі на адресу: LAURELLA, вул. Св. Михайла, 100, 61-005 Познань;

6.3.2. у формі електронному вигляді електронною поштою на адресу: sklep@laurella.pl.

6.3.3. через форми для скарг онлайн словник після входу на сайті laurella.pl.

6.4. Рекомендується надання Клієнтом в описі скарги: (1) інформації та обставини, які стосуються предмета скарги, в зокрема, типу і дати виявлення дефекту; (2) запити способу приведення Продукту у відповідність з Договором купівлі-Продажу або заяву про зниження ціни або відмову від Договору купівлі-Продажу; і (3) даних контактні дані подає скаргу – допоможе це і прискорить розгляд претензії Продавцем. Вимоги, зазначені у попередньому реченні, мають форму тільки рекомендації і не впливають на ефективність скарг, поданих в обхід рекомендованих опису рекламації.

6.5. Продавець повинна дати відповідь на скаргу Клієнта негайно, але не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з дня її складання. Якщо Клієнт, будучи споживач зажадав заміни речі чи видалення недоліки чи подав заяву про зниження ціни, вказавши суму, на яку вартість має бути знижена, а Продавець не відреагував для цього запиту, протягом 30 календарних днів, вважається те, що це вимога визнав обгрунтованим.

6.6. Клієнт, який здійснює повноваження по гарантії, зобов'язаний доставити дефектний Продукт на адресу: LAURELLA, Св. Михайла 100, 61-005 Познань. У разі, коли Клієнт є споживачем вартість доставки Продукту несе Продавець, в для Клієнта, який не є споживачем вартість доставці несе Клієнт. Якщо з-за типу Продукту або спосіб його установки доставка Продукту Клієнтом було б надмірно ускладнене, Клієнт зобов'язаний - надати Товар Продавцю у місці, в якому Продукт знаходиться.

7. ПОЗАСУДОВЕ СПОСОБИ РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ ТА ПОЗОВІВ, А ТАКОЖ ПРАВИЛА ДОСТУПУ ДЛЯ ЦИХ ПРОЦЕДУР

7.1. Докладні інформацію про можливості використання за Клієнта, який є споживачем із позасудових способів розгляду претензій та позовів, а також правила доступ до цих процедур доступні на сторінці - управління Захисту Конкуренції та Споживачів під адресою: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. При Голова Управління Захисту Конкуренції та прав Споживачів працює також контактний пункт (тел.: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl або адресу письмовий: Ru. Повстанців Варшави 1, Warszawa 00-030.), завданням якого є між іншими надання допомоги споживачам з питань, що стосуються позасудового врегулювання споживчих спорів.

7.3. Споживач має наступні можливості приклади використання позасудових способів розгляду претензій і позовів: (1) заяву про рішення спору для постійного світового суду споживчий (докладніше детальна інформація на сайті: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) заяву щодо позасудового вирішення спору в обласній інспектора Торгової Інспекції (більше інформації на сайті інспектора за місцем здійснення підприємницької діяльності, Продавцем); і (3) довідка районного (міського) уповноваженого споживачів чи громадської організації, до якої завдань статутних захист прав споживачів (зокрема, Федерація Споживачів, Асоціації Споживачів, Польських). Поради даються, між іншим, електронною поштою за адресою porady@dlakonsumentow.pl і за телефоном гарячої лінії захисту прав споживачів 801 440 220 (гаряча лінія працює у Робочі Дні, з 8:00 - 18:00, плата за дзвінок з тарифом оператора).

7.4. На сайті http://ec.europa.eu/consumers/odr доступна платформа онлайн системи вирішення спорів між споживачами і підприємцями на рівні єс (платформа ODR). Платформа RS являє собою інтерактивний і володіють декількома мовами веб-сайт з точкою для комплексного обслуговування споживачів та підприємців, які прагнуть для позасудового вирішення спору, який стосується договірних зобов'язань, що випливають з договору онлайн купівлі-продажу або договору про надання послуг (докладніше інформація на сайті самої платформи або за адресою Управління Захисту Конкуренції та прав Споживачів: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. ПРАВО Розірвати ДОГОВІР

8.1. Споживач, який уклав договір на відстань може протягом 14 календарних днів відмовитися від нього без пояснення причин і без витрат, за винятком вартості, зазначеним у пункті 8.8 цього Регламенту. Для збереження термін достатньо відправити заяву до закінчення терміну його дії. Заява про відмову від договору може бути складні, наприклад:

8.1.1. в письмовій формі на адресу: LAURELLA, Святого Михайла, 100, 61-005 Познань;

8.1.2. у формі електронному вигляді електронною поштою на адресу: sklep@laurella.pl.

8.1.3. у формі пошти за допомогою безпечної форми онлайн-бронювання, після входу на сайт laurella.pl.

8.2. Зразок зразок форми відмови від договору, що міститься в додатку № 2 до Закону про Права Споживача і крім того, пропонується у п. 11 Правил, а також на сайті Інтернет-магазину в розділі " відгук від угоди. Споживач може скористатися зразком форми, однак це не є обов'язковим.

8.3. Перебіг строку відмовитися від договору починається:

8.3.1. для договору, в виконання якої Продавець видає Продукт, будучи зобов'язаний передати його власності (наприклад, Договір Продажів) – від приміщення Товару на зберігання протягом споживача або вказаній ним третій особі іншу ніж перевізник, а в разі укладення договору, яка: (1) включає в себе багато Продуктів, які поставляються окремо, партіями або по частинах – від вступу в наявність останнього Продукту, партії або частини, або (2) полягає в регулярному наданні Продуктів протягом часу, відзначений – від вступу у володіння першого з Продукції;

8.3.2. для решти договорів – з дня укладення договору.

8.4. У разі розірвати договір, укладений на відстані договір вважається недійсним.

8.5. Продавець має зобов'язаний негайно, не пізніше ніж у протягом 14 календарних днів з дня отримання заяви споживача про відмову від договору, повернути споживачеві всі здійснені ним платежі, включаючи вартість доставки (за винятком додаткових витрат випливають із вибраного споживачем іншого способу доставки ніж найдешевший звичайний спосіб доставки доступний в Інтернет-Магазині). Продавець здійснює повернення оплати з допомогою такого ж способу оплати, який використовував споживач, якщо споживач чітко погодився на інший метод відшкодування, який не пов'язано для нього з якими витратами. Якщо Продавець не запропонував, що сам забирає Товар від споживача, може припинити з поверненням оплати отриманих від споживача до моменту отримання Товару назад або надання споживачем доказів його повернення, в залежності від того, яка подія настане раніше.

8.6. Споживач має зобов'язаний негайно, не пізніше ніж у протягом 14 календарних днів з дня, в якому відмовилися від договору, повернути або передати Товар Продавцеві його обличчі уповноваженого Продавцем на прийом, якщо що Продавець запропонував, що сам забере ваш Продукт. Для дотримання терміну достатньо відіслати Продукту перед його течією. Споживач може повернути Товар на адреса: LAURELLA, Святого Михайла, 100, 61-005 Познань.

8.7. Споживач несе відповідальність за зниження вартості Продукту виник в результаті використання його таким чином які виходять за межі необхідного для виявлення характеру, особливостей і функціонування Продукту.

8.8. Можливо витрати, пов'язані з відмовою споживача від договору, які зобов'язаний понести споживач:

8.8.1. Якщо споживач вибрав спосіб доставки Продукту, ніж інший найдешевший звичайний спосіб доставки доступний в Інтернет-магазині, Продавець не зобов'язаний повернути споживачеві понесених ним додаткових витрат.

8.8.2. Споживач несе прямі витрати, пов'язані з поверненням Продукту.

8.8.3. У разі Продукту, що є послугою, якою виконання - на вимогу споживача - почалося до закінчення строку до розірвати договір, споживач, який виконує закон відмовитися від договору після надсилання такого запиту, зобов'язаний платити за послуги, виконані в момент розірвання договору. Суму компенсації розраховується пропорційно обсягу виконаної надання, з урахуванням узгодженої в договорі ціни або заробітної плати. Якщо ціна або винагороду, є надмірними, в основу розрахунку цієї суми - ринкова вартість виконані допомоги.

8.9. Право на відгук від договору відстані не надається споживачеві стосовно договорів:

8.9.1. (1) про надання послуг, якщо Продавець виконав повністю сервіс за згодою споживача, який був проінформований перед початком надання, що після виконання надання Продавцем втрачає право відмовитися від виконання договору; (2) в якому ціна або винагороду залежить від коливань на фінансовому ринку, над якими Продавець не має ніякого контролю, і які можуть виникнути до закінчення строку розірвання договору; (3) де предметом виконання є Продукт nieprefabrykowany, виготовлений за специфікацією споживача або служить для задоволення його індивідуальних потреб; (4) в якому предметом виконання є Продукт здатний до швидкого зіпсований або має короткий термін придатності до споживання; (5) в якій предметом виконання є Продукт, що поставляється запечатаній упаковці, яку після розтину упаковки не можна повернути з-за захисту здоров'я чи з гігієнічних міркувань, якщо упаковка була відкрита після поставки; (6) у якому предметом надання Продуктів, які після того, із-за свого характеру, залишаються нерозривно пов'язані з іншими речами; (7) предметом якого надання послуг алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладанні Договору Продажів, надання яких може здійснюватися тільки після закінчення 30 днів та вартість яких залежить від коливань на ринку, над якими Продавець не має контролю; (8) в якому споживач спеціально вимагав, щоб Продавець до нього приїхав для здійснення термінової ремонту або технічного обслуговування; якщо Продавець надає крім того, інші послуги, ніж ті, які виконати споживач зажадав або надає інші, ніж Продукти запасні частини, необхідні для ремонту або обслуговування, право на відкликання надається споживачеві щодо додаткових послуг або Товарів; (9) у якому предметом надання записи звукові або візуальні, або комп'ютерні програми поставляється в запечатаній упаковці, якщо упаковка був відкритий після доставки; (10) про надання журналів, періодичні видання або журнали, за винятком договору про передплату; (11), укладеного у відкритому аукціоні; (12) надання послуг в області житла, інших, ніж для житлових цілей, перевезення речей, оренда автомобілів, громадського харчування, послуг, пов'язаних з відпочинком, подіями розважальними, спортивними або культурними, якщо в договорі визначено день або період надання послуг; (13) поставка цифрового контенту, які не зберігаються на матеріальному носії, якщо виконання надання почалося з письмової згоди споживача до закінчення терміну відмови від договору і після повідомлення його Продавцем про втрату права відмовитися від виконання договору.

9. ПОЛОЖЕННЯ, що СТОСУЮТЬСЯ ПІДПРИЄМЦІВ

9.1. Даний розділ Правил, а також положення, що містяться в ньому, відносяться тільки до Клієнтів та Клієнтів, що не є споживачами.

9.2. Продавець має право відмови від Договору купівлі-Продажу, укладеного з Клієнтом не є споживачем протягом 14 календарних днів з дня його укладення. Відмова від Договору купівлі-Продажу в тому числі дтп може відбутися без причини, і не породжує на стороні Клієнта, не є споживачем будь-яких претензій до Продавця.

9.3. У разі Клієнтів не є споживачами, Продавець має право обмежити доступні способи оплати, в тому числі вимагати передоплати в повному обсязі або у частині і незалежно від обраного Клієнтом способу оплати і факту укладення Договору купівлі-Продажу.

9.4. З моменту питання Продавцем Товару перевізнику, переходять на Клієнта, не є споживачем вигод і тягот пов'язані з Продуктом, а також ризик випадкової втрати або пошкодження Продукту. Продавець в цьому випадку не несе відповідальність за втрату, зменшення або збиток Продукту, що виникли з моменту прийняття його для перевезення і до видачі його Клієнту, а також за затримку в перевезенні вантажу.

9.5. У разі відправлення Продукту до Клієнта з допомогою перевізника, Клієнт не є споживачем, зобов'язаний дослідити вантаж у строки та в порядку, прийнятий на пакети цього типу. Якщо він вважає, що в час перевезення відбулася втрата або пошкодження Продукту, зобов'язаний виконати всі дії необхідних для встановлення відповідальності перевізника.

9.6. У відповідності зі ст. 558 § 1 Цивільного Кодексу, відповідальність Продавця за гарантії на Продукт щодо Клієнта, який не є споживачем буде відключена.

9.7. У разі Клієнтів, які не є споживачами Постачальник послуг може розірвати контракт про надання Послуги Пошти з негайним вступом в силу і без зазначення причин шляхом направлення Клієнту відповідної заяви.

9.8. Відповідальність Постачальника/Продавця по відношенню до Клієнта/Клієнта не є споживачем, незалежно від її основу юридична особа, обмежено - як у межах одного претензії, а також за будь-які претензії, в сумі - в розмірі сплаченої ціни та вартості постачання щодо Договору купівлі-Продажу, але не більше ніж до сумі однієї тисячі рублів. Постачальник/Продавець несе відповідальність по відношенню до Клієнта/Клієнта не є споживачем лише за типові пошкодження передбачуваним у момент укладення договору і не несе відповідальності за упущену вигоду в відношенню до Клієнта/Клієнта, не є споживачем.

9.9. Будь-які спори виникли між Дилером/Постачальником і Клієнтом/отримувачем послуг, не є споживачем будуть піддані суду належних заходів із-за на юридичну адресу Продавця/Постачальника послуг.

10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

10.1. Договори через Інтернет-Магазин полягають у мові мовою.

10.2. Зміна Правила:

10.2.1. Постачальник залишає за собою право вносити зміни Регламенту з важливих причини: зміни законодавства; зміни способів оплати та доставки - в тій мірі, в якій ці зміни впливають на на реалізацію положень цього Регламенту.

10.2.2. У разі висновок на підставі цих Правил, договорів про характеру постійним (наприклад, надання Послуги Пошти, Обліковий запис змінений Регламент зобов'язує Клієнтом, якщо були дотримані вимоги зазначені в ст. 384 і 384[1] цивільного Кодексу, це Клієнт був належним чином повідомлений про зміни і не відмовився від договору протягом 14 календарних днів з дня повідомлення. У разі, якщо зміна Правил призвело до введення будь-яких нових зборів або підвищенням цим Клієнт, який є споживачем, має право відмовитися від виконання договору.

10.2.3. У разі висновок на підставі цих Правил, договорів про інше характер, ніж угоди, постійне (наприклад, Договір купівлі-Продажу) зміни Правил не будуть жодним чином порушувати права, придбані Клієнтів/Клієнтів є споживачами до набрання чинності зміни Правил, зокрема, зміни Правил не будуть впливати на вже скласти або Замовлення та включені, реалізовані або зробив Договір купівлі-Продажу.

10.3. У питаннях не зазначених у цих Правилах, застосовуються загальноприйняті норми польського законодавства, зокрема: цивільним Кодексом; законом про надання послуг в електронній формі від 18 липня 2002 року. (Законодавчий Вісник 2002 р. № 144, пункт 1204, з ізм.); для Договорів купівлі-Продажу укладених до 24 грудня 2014 року з Клієнтами, які є споживачами - положення закону про захист прав споживачів і відповідальності за шкоду, заподіяна небезпечними продуктами від 2 березня 2000 р. (Законодавчий Вісник 2000 року № 22, poz. 271 із змінами) та закону " про особливих умови споживчої продажу і про зміну Громадянського цивільного кодексу від 27 липня 2002 року. (Законодавчий Вісник 2002 № 141, поз. 1176 з зм.); для Договорів купівлі-Продажу, укладеними від 25 грудня 2014 року з Клієнтами, які є споживачами - положення закону про права споживача від 30 травня 2014 року. (Законодавчий Вісник 2014 року. поз. 827 з зм.); та інші відповідні правила широко чинного законодавства.

10.4. Справжні Правила не виключає законів, що діють в державі звичайного місця перебування споживача, що містить договір з Постачальником (Продавцем, які не вдається виключити шляхом угоди. Постачальник/Продавець гарантує, що в цьому випадку споживачеві захист присуджену йому на підставі законодавства, яким не вдається виключити шляхом договору.

11. ВІЗЕРУНОК ФОРМИ ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ (ДОДАТОК № 2 ДО ЗАКОН ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧА)

Зразок заяви розірвати договір

(ця форма необхідно заповнити і відправити назад тільки у разі бажання відмовитися від договору)

– Одержувач: LAURELLA ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВО з обмеженою відповідальністю вул. Св. Михайла, 100, 61-005 Познань

– Справжнім повідомляє про відмову від договору купівлі-продажу такі речі: .....................

– Дата укладення договору: ..............

- Ім'я та ім'я (назва): ...................

- Адреса: ...................

- Підпис: ..................

Дата: ....................

pixel